torsdag 20 februari 2014

That boy is a monster!

Vill ha
 Napp igen i musfällan, både i morse och när vi kom hem från jobbet. Coffy är genast med på noterna och vill bra gärna ha den lilla godbiten.
Posera
 Försökte aktivera Coffy med lite olika inomhushjärnövningar men han är väldigt svår att ha att göra med just nu. Det är något som drar ute men vi vet inte vad. Han har inte varit inne många minuter förrän han börjar pipa och springa fram och tillbaka.
Sötis
 Söt är han i alla fall, det kan ingen ta ifrån honom.
Dr Jekyll
 När det finns hundgodis i närheten, då går det bra att vara fin en kort stund.
Mr Hyde
Men det dröjer inte länge förrän det börjar spåra år. Så här galen känns det som Coffy var under kvällspromenaden när jag för första gången på evigheter skulle försöka ta mig upp till "dubbelpinnarna". En galen Coff, tusen miljoner färska rävspår och 2 stora fullastade timmerbilar i minst 90 knyck gjorde mig helt knäckt. Var tvungen att ta en Ipren plus en Alvedon, gå en trappa upp och lägga mig på sängen och grina en stund innan jag blev människa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar