lördag 14 juni 2014

Lördagsnöje!

Grå flugsnappare
 Nya hyresgästen i vedboden, jag tror att det är en grå flugsnappare. Kan det stämma?

Kung Coffy
 Coffy spanar på fåglar som vanligt

Snygg-Micke
 medan Micke kollar Facebook efter att ha jobbat större delen av dagen i skogen med rotvältor och timmerstockar.

Svalbräda
 Knassvalorna som i år tycker att det är perfekt att använda vårt lilla vardagsrumsfönster som svalbräde. Känns ju som att det inte kommer att sluta så bra.

Stilig
 Coffy och jag myste ute i morgonsolen i morse ett par timmar medan Micke fick värsta sovmorgonen. Jag då?? Jag sov uruselt som vanligt och vaknade typ en gång i timmen.

Spaning
Många spännande saker att titta på.



Jag var till ortopedkliniken på Sundsvalls sjukhus igår och träffade en överläkare som såg ut ungefär som killen här ovan (skådisen Peter Magnusson). Han kändes riktigt duktig och trovärdig. Hade satt sig in ordentligt i mitt ärende och gjorde noggranna undersökningar. Det hela slutade nu med att jag blir uppsatt på kö för att få knät knäckt eller mobiliserat som man säger med lite finare ord. Med detta hoppas läkaren att jag kommer att få bättre rörlighet. Tyvärr kommer det göra ont som fan och bli ganska tufft men det känns som jag inte har något annat att välja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar