onsdag 18 juni 2014

Vita blommor!

Ena hållet
Har blivit lite besatt av vita blommor så häromdagen ägnade jag hela min lunchrast till att springa till 3 olika blomsteraffärer inne i Sundsvall för att leta vita blommor till köksfönstret. Nåja, springa var väl att ta i eftersom jag inte kan springa längre men jag försökte gå så fort jag kunde.

Andra hållet
Inte förrän jag kom till blomsteraffären på Bergsgatan, inte långt från jobbet hittade jag det jag sökte. Nu blev det som det blev, 3 tantblommor men är man farmor så är man och så var de vita. Nöjd är jag men hur länge de kommer att hålla återstår att se.
Nästan hela kvällen har ägnats åt gräsklippning, jag körde "åkarn" och Micke den lilla. I morgon ska det enligt SMHI regna så det var lika bra att passa på så det blir fint och kort till midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar