lördag 19 juli 2014

Huset fullt!

Far och dotter, barnbarn och bonusbarnbarn
Idag har vi haft huset fullt. Full fart ända sen vi klev upp i morse. Jag gick bort till Vrångtjärnskorsningen med Coffy efter morgonkaffet, satte mig sen på cykeln och cyklade i 30 minuter, efter det benböjstortering av Micke. Medan jag var ute med Coffy och sen cyklade målade Micke klart i kammaren.
Sen dök Mickes dotter Sandra upp med Robin och alla barnen. Vi for iväg till Vigge och badade, d v s inte jag. Jag satt på badfilten och tyckte det kändes lite småruggigt. Morfar Micke blev snabbt poppis hos småtjejerna som ville leka med honom i vattnet hela tiden.
Hemma igen blev det grillat till kvällsmat samtidigt som vi nära på blev grillade allihopa i den plötsliga värmen. En jätte mysig dag med glada barn med spring i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar