onsdag 16 juli 2014

Trögt!

Handy man
 Eftersom vädret slagit om till tråkväder kunde vi inte hålla oss utan for in till Matfors för att köpa färg och lite annat till kammaren. Tänkte egentligen inte alls börja då vi skulle bort på middag men Micke drog igång när jag var ute med Coffy.

Pip-Larsson
 Den är filuren är "billig" just nu, han håller på att göra oss galna med sitt travande och sitt pipande. Inte vill han äta heller och knappt dricka men förklaringen kom för en stund sedan på FB. Smilla uppe i byn löper visst. Känns lite lättare när man får reda på orsaken, då kanske jag står ut ett tag till.

Rex
 Coffy fick stanna hemma och vi valde att tillbringa gårdagskvällen med Rex och hans husse och matte som köpte vår gamla stuga.

Vår gamla stuga
 Vi hade trevligt som tusan, fick en massa god mat och gott att dricka. Jag fick hålla mig nykter på grund av mitt stora tablettintag så det blev jag som fick köra hem med en onykter gubbe bredvid mig i mörkret.

Supersnyggt
Kolla vilken fin inglasad veranda de har byggt. Så snyggt, vi nöjt i fulla drag och fick se 2 1/2 bäver, storlomsgänget, en räv och en familj med Canadagäss enligt Micke fast jag ville ha det till sångsvan. Vi är så glada att det är Agge och Kennet som köpt vår stuga, sålde verkligen till rätt personer.

Idag har det gått trögt med det mesta. Micke fick lite för mycket av det goda i går kväll och jag har haft panik över att jag inte får gå på toa. Samma visa som i höstas. Total förstoppning av medicinerna. Det är fruktansvärt kan jag intyga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar