lördag 12 juli 2014

Vigge Beach!

Paradisbadet i Vigge
 Idag har vi gjort något så ovanligt som att åka till stranden. Förra sommaren upptäckte vi ju badparadiset Vigge så i morse packade vi kylväskan med fika och badväskan med badkläder och drog iväg. Alltså det är bara helt underbart där, långgrunt och jätte skön botten. Perfekt för mig som har fobi mot djupt vatten.

Solbadar lite
 Doppade mig 3 gånger och tiden emellan solade jag eller så torterade Micke mig med benböjningar så jag svettades ordentligt.

Nydoppad
Kanske blev det för mycket av det goda.... Jag glömmer bort att jag är sjukskriven och nyutskriven från sjukhuset plus att jag proppar i mig en massa mediciner. Hemma igen blev jag helt yr, illamående och vara nära att kräkas flera gånger. Fick lägga mig på soffan i kammaren en stund och vila. Någon vidare matlust när det var dags för middag hade jag inte heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar