tisdag 12 augusti 2014

Joråsåatt!

Passar fint i grönmålade kammaren
 I dag hade fick jag en kul present av min jobbarkompis Jocke. Han kom ihåg att jag gillar Ginger Joe.
Orange is the new black
 Passar fint som accessoar i den nymålade gröna kammaren. Älskar den orangafärgen och minns plötsligt när jag får många år sedan var helt besatt av orange och köpte bara oranga kläder.
Mumsfilibabba
 Besatt av saker och ting som jag lätt blir vill jag nu bara äta falu rågrut aka farmorsmörgås med Boxholmsost, gurka och herbarmare. Till det gärna en tallrik vaniljyoghurt med salmiakströssel och katrinplommon.
Kul present
Hade precis dragit igång musiken och hoppat upp på träningscykeln när jag hörde att det var någon som hoade nerifrån hallen. Det var en av mina fina grannar som ville lämna en liten present. Lakritsgalen som jag är ska det bli jätte spännande att smaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar