fredag 8 augusti 2014

Skolkade!

Vaktar bilen
 Nää idag skolkade jag faktiskt från träningen. Har varken cyklat eller gjort några böjningar. Vaknade i morse med yrsel och illamående och det har hållit i sig nästan hela dagen. Kanske det beror på att jag knappt har sovit något. La mig på sängen och slumrade till en stund på eftermiddagen så nu börjar det kännas lite bättre.
Kvällsmat
Varken Micke eller jag hade någon lust eller ork att laga kvällsmat. Inte har vi handlat heller så det fick bli lite spartanskt. Hårdbrömacka med Boxholm, tomat och örtsalt, lite citron/limesaft och alla mina värktabletter. Det fick helt enkelt duga.

Åskat har det gjort idag också, mullrade redan när vi kom hem och klev ur bilen. Det var likadant igår men den håller sig på avstånd. Regn får vi heller aldrig så det börjar kännas som att vi kanske måste börja dansa någon form av regndans snart. Skönt att inte Coffy bryr sig om när det mullrar. Han ville ligga ute på gårdsplan och vakta bilen så vi inte far iväg någonstans utan honom. Vår lilla gospropp. Hoppas han hostar mindre i natt så vi får sova. På dagen hostar han nästan ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar