fredag 19 september 2014

Ett glas rött!

Höstmys
 En lång dag börjar närma sig sitt slut. Har varit vaken ända sedan 03.40 då Coffy sprang nerför trappan och pep vid ytterdörren. På med morgonrocken och ut i mörkret å kylan i nattlinne och foppisar. Sen kunde jag absolut inte somna om. Coffys mage lät och bråkade så högt så jag låg som på nålar och bara väntade att jag skulle behöva gå ut med honom igen.
Ett glas rött
Micke satt i Lync-möte med Indianapolis så jag fick vänta på honom till 16.30 fast jag själv slutade kl 16.00. Nu har vi ätit varsin bit smörgås tårta och druckit lite rödvin och jag hann med att cykla lite över en mil på 30 minuter. Sen fick det räcka med träning för idag. Jag har ont och jag är trött.

Trevlig Helg önskar jag alla som orkar läsa min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar