måndag 8 september 2014

Jakt & Mat!


Nya kulor
  Det här med mat under jaktperioden är alltid knepigt tycker jag. Coffy, precis som Svante vi hade tidigare, kan ju vara knepig med maten. Men nu har vi hittat något han gillar ordentligt - kulor av vildsvin och lite till.
Färskfoder
 Och det här färskfodret som inte är fruset som KLASS är Coffy helt galen i. Har han varit ute med husse på jakt blir det mat 3 gånger om dagen, annars får det räcka med 2 mål. Vill inte att han ska bli tjock men inte för mager heller.
Låtsas oberörd
Coffy vet att det finns en massa gotta i skafferiet men han försöker verka oberörd och likgiltig. En riktig filur är han.

Var upp till sjukhuset idag och träffade sjukgymnast-Anders för sista gången. Känns lite tråkigt. Han stämde av att jag inte har tappat något på böjningen och den var fortfarande på 105 grader utan töjning. Sträckningen av benet ser riktigt bra ut. Nu är det upp till mig att fortsätta träna rörlighet, styrka och balans. Lär bli en lång vinter full av träning. Tur att Micke kunde svetsa fast styret på motionscykeln. Funkade perfekt när jag körde mitt träningspass i eftermiddags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar