tisdag 16 september 2014

Knäpp - jag vet!

Långpromenad
 Ja jag vet, jag är lite knäpp och får idéer som inte alltid är så bra. Som t ex att ta bilen bort till år gamla stuga och gå runt hela Hasselsjön med Coffy och knäprotesen. Varmt blev det också och när jag kom upp för långbacken vid Loppisen höll jag på att krokna. Tack och lov dök Kalle ocn Sonja upp som räddande änglar och Coffy och jag liftade till bilen de sista biten.

Inte poppis hos Coffy
 Vid vägen upp mot Telkamyren satt denna skylt. Blev så himla full i skratt när Coffy satte igång och sprätta med bakbenen som att visa att det här med älgjakt var inte populärt.
Blir svårt i vinter
Ser ut som det blir problem att fara på S1:an med snöskoter i vinter. Ligger fullt med vindfällen på leden mot Naggen och Vemdalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar