tisdag 9 september 2014

Makroövning!

Godissugen
 Idag är det grått och regnigt och på jobbet svinkallt som vanligt. Tur att jag tagit med mig en fleecefilt för jag fick sitta med den över axlarna. Coffy fick vänta kvar i hundgården medans jag tränade i nästan en timme efter att vi kommit hem.
Fixar gokaffe
 Trots att det inte är så kallt ute känns det ändå ruggigt så jag fixade i ordning lite gokaffe med vispgrädde och farinsocker.
Eldar i spisen
 Samtidigt som jag eldar i spisen.
Missnöjd
 För varmt - tycker Coffy som även är missnöjd över att husse for iväg med jeepen utan att han fick följa med.
Fotomodell
 Istället tvingas han vara fotomodell medans jag övar mig på att fota med makroobjektivet,


Hit med mer skinka

 Han tröttnar snabbt och kräver skinka som betalning för utfört jobb.
Nu räcker det
 Men nu får det räcka ...... Nu går vi ut på promenad i stället.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar