onsdag 17 september 2014

Sista dagen!

Bra kämpat
 Idag är det sista dagen som jag är halvt sjukskriven. Känns både bra och dåligt. Kommer bli tufft att hinna med all träning plus allt annat och jobba heltid. Kommer förmodligen somna i soffan fler kvällar än igår framöver.
Sträcker ut
Ja nu är det ju liksom meningen att jag och knäprotesen ska leva och trivas tillsammans i sisådär 10-15 år. Det gäller att jag sköter mig och tänker på vikten. Bävar för att något ska hända och jag måste göra om hela operationen för det helvetet vill jag inte uppleva igen. Skönt är det också att slippa äta morfin och andra smärtstillande tabletter, skönt att slippa ta tabletter för att inte få magsår/magkatarr av smärttabletterna och skönt att slippa ta laxerande droppar eftersom morfin gör en hård i magen.
Kanske jag kan få känna mig normal ett tag - fast ont kommer jag ju fortfarande ha men det måste jag stå ut med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar