söndag 14 september 2014

Valdag!

Kökstjänsgöring
 Stack iväg redan på förmiddagen för att rösta och posta Hugos födelsedagspresent. Har känt mig trött och sliten idag, haft huvudvärk, knät värker och känns svullet så det blev ingen cykling. Höll nog på för mycket igår. Gick långpromenad med Coffy men fick skynda mig hem då Micke ringde och berättade att han fått in en grankvist i ögat. Jag hade ju låst dörren när jag gick på promenad och Micke hade ingen nyckel. Trodde jag skulle behöva skjutsa in Micke till akuten men det verkar inte vara så farligt med ögat. Gör mest ont.

Coffy fick hjälpa till i köket efter middagen. Lite behöver han allt göra för att vi ska skjutsa honom till skogen fram och tillbaka.
Inspekterar
Han har mycket åsikter och synpunkter på saker och ting. Här inspekterar han lägdan som jag precisionsklippte igår.
Något Coffy inte gillar är motorcyklar, cyklister, mopedister, bilar som kör sakta (dom är skumma) och sångsvanar. Katter och rävar ligger inte heller så bra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar