fredag 3 oktober 2014

Oskars-gala!

Framdukat
 Bestämde oss för att äntligen äta upp burken med surströmming som vi köpte för flera veckor sedan. Smakade lika gott som vanligt men tyärr är jag lite för trött i kväll för att riktigt kunna njuta. Tyckte att det var ett jäkla plockande med småben, så minns jag inte att jag brukar få hålla på.

Magic moment
 Det är i detta ögonblick som jag känner att "snålvattnet" börjar rinna.

Trötter
Här har vi en annan kille som är trött och då menar jag inte trött utan TRÖTT. Micke och Coffy har varit ute över 6 timmar idag. Hittade i princip nästan inte en fågel men Coffy drog visst ordentligt efter en hare och haltade när han kom hem och gick över gårdsplanen. Får se hur det verkar i morgon när han har fått vila över natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar