lördag 22 november 2014

Fotocollage!

Nötsugna mesar
 Fick kaffe på sängen i morse. Coffy var vild och förde ett herrans liv. Tröttnade till sist på oväsendet. Gick ner och åt frukost. Fyllde sen på fågelfrö. Rastade Coffy.

Talgoxe
 Fick hjälp med knäböjning av Micke. Cyklade som en tok 1,5 mil på motionscykeln. Micke och Coffy for till skogs. Efter cyklingen ringde jag pappa.

Domherre
 Dammsög uppe, dammsög nere. Drog igång en tvättmaskin. Tömde slaskhinken och askan. Duschade och tvättade håret.

Domherre
 Bestämde mig sedan att prova att fota lite med nya objektivet.

Ekorre
 Eftersom det är så fruktansvärt tungt så satte jag mig på golvet i pysselrummet. Öppnade fönstret och använde det som stöd.

Blåmes
 Ja så här blev resultatet på några av bilderna jag knäppte.

Ekorre
 Inga spännande gäster dök upp tyvärr. Bara det gamla vanligt gänget.

Ekorre

Svartmes
 Svartmesen är väldigt livlig och har svårt att vara stilla tillräckligt länge för att fastna på bild men lyckades någorlunda en gång.

Ekorre
Ekorren blev stel som en pinne när Micke rullade in med bilen på gården efter avslutad jakttur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar