onsdag 31 december 2014

Årets sista dag!

Nyårshälsning
 Gott Nytt År! önskar jag alla bloggläsare.
Dubbelpass
 Struntade i cyklingen igår så i morse blev det ett dubbelpass. Var bra svettig när det var klart. Fick då förmånen att se en hermelin som satt på stupröret utanför köksfönstret som extra bonus. Tyvärr fick den syn på Micke och mig, blev skrämd och ramlade ner på backen och får in under huset. Fick aldrig chansen att fota. Tror hermeliner är gulligare än ekorrar faktiskt. Undrar om det är den som vi hör i väggarna på kvällarna. Kanske t o m hermelinen som äter upp maten jag ställer ut när jag trott att det varit kisse.
Lunchpromenad
Helt otroligt att det är nästan +5grader så här på årets sista dag. Slaskar och är isgata. Fick låna Mickes icebug-kängor för att ta lunchpromenad med Coffy. Höll på att svettas ihjäl.  Hamnade hos grannen Kerstin som bjöd på kaffe med rom så jag kom hem lite på snusen till Micke som fixat risgrynsgröt till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar