onsdag 10 december 2014

Det går trögt!



Odd Thomas
 Det går trögt just nu, så mycket jag vill göra och hinna med. Är trött som tusan, har ont och lusten är inte på topp. Dagarna räcker inte till. Vill hinna läsa, sticka, träna, vara ute i dagsljus.
Vet inte riktigt vad jag tycker om boken härovan soom jag försöker komma igenom. Var för många år sedan helt besatt av Dean Koontz-böcker men den här känns lite småknepig.
Idag är det också Nobeldagen, dagen då jag brukar vara lite mer finklädd när jag åker till jobbet och sedan hamna framför TV:n för att beundra alla fina klänningar på Nobelmiddagen men har inte haft lust med något av detta.
Blev extra grinig av vädret, plusgrader igen, slask ock blask och snorhalt. Halkade flera gånger när jag var ute med Coffy tidigare i kväll. Höll på att fara i backen. Inte kul alls. Jag vill ha minusgrader och snö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar