tisdag 9 december 2014

Undrens tid!

Oj
Undrens tid är inte förbi. Sakta men säkert händer det saker med vår vilding. Som att han lägger sig nere och myser vid mina fötter när jag sitter vid köksbordet och "datar". Ja Coffy fyller ju 3 år på lördag så han håller ju på att bli stor. Pappa är han ju också sedan ca 8 månader tillbaka.
Den svart/vita katten dök upp i kväll igen. Vid ungefär samma tid som igår. Så himla mystiskt.

Min syster med man
I Uppsala prisade polisen vardagshjältar med en ceremoni. Min syster och hennes man fick motta diplom och en fin ljuslykta idag efter att ha hittat en äldre kvinna som ramlat ner i ett dike. Polisen och andra hade letat i flera timmar efter kvinnan. Uppsala Nya Tidning sände Live från ceremonin men vi skulle precis ha APT-möte på jobbet så jag hann bara ta en dålig skärmklippsbild från jobbdatorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar