fredag 20 februari 2015

Telefonplan!

Åka Roslagsbanan
 Spännande att åka med Roslagsbanan men det tog längre tid än jag trodde att fara från Täby Kyrkby till Telefonplan. Nervös var jag också att jag inte skulle hitta.
T-banestation
 Det var lättare än jag trodde, bara att kliva på linjen mot Fruängen vid Tekniska högskolan.
Gamla jobbet
 Så fick jag då äntligen besöka min gamla arbetsplats i nya lokalerna. Fint och fräscht med aktivitetsbaserad arbetsplats men nog saknar jag gamla Uggleborg och utsikten på Stadshuset.
Ett glas rosé
 Tog ett glas rosé innan det var dags att kliva ombord på planet mot Sundsvall från Bromma flygplats. Säkerhetskontrollen blev lika krånglig som när jag åkte ner. Satans knäprotes att göra så det piper.


Pynta lite
Borta bra men hemma bäst, pyntade min arbetsplats med det fina fotot jag fick på Marcus och Hugo. Passar bra med fotot av Signe och mitt lejon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar