söndag 17 maj 2015

Hökögon!

Betande råget




 
Knappt hon syns
 I morse gjorde Coffy det igen. Han är helt otrolig. Väckte mig vanlig tid. Sprang ner och la sig i fönstret i kammaren. När jag kom ut från toa märkte jag på hans kroppshållning att han nu hade något i sikte.
Jag tittade och tittade och såg absolut ingenting till en början men så såg jag henne plötsligt inne i slydungen.

Poserar
 Coffy blev så till sig att han darrade där han låg i fönstret men var fortfarande tyst. Så började hon skutta över vår lägda. Då brakade helvetet lös. Jösses vad Coffy började vråla men tack var det stannade geten upp och lyssnade. Jag fick då ett par fina bilder.

Så fin
Men sen kan jag lova att det inte var någon höjdare att försöka morgonrasta Coffy. Jösses vad taggad han var, stark som tusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar