tisdag 23 juni 2015

Packångest!

Besök hos Raket-Lasse
 Igår stressade vi som galningar för att hinna klippa innan regnet kom. Sen blev det en tur in till Sundsvall och Raket-Lasse eftersom åkgräsklipparen bara dummar sig sedan en av remmarna gick av.
Får väl väl se nu om Micke fick ordning på den annars måste vi lämna in den.

Lunch-promenad
 Idag har det mest varit tråkigt. Försöker packa inför Gotlands-resan och som vanligt får jag värsta paniken och packångesten. Det blir likadant varje gång jag ska resa någonstans. Kan inte bestämma mig vad jag ska ha med mig och vill inte åka bort över huvud taget. Vill inte ens lämna Coffy på Djurkollo.

Kvällsbesök
Fjolingen kom och hälsade på en stund. Precis som vi skulle gå en trappa upp och titta på ytterligare 2 avsnitt av GoT. Hur ska jag klara mig över en vecka utan att titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar