onsdag 8 juli 2015

Min födelsedag!

Bästa beachen
 Min födelsedag fick jag precis som jag önskade fira på stranden vid Sudersand, Fårö. Vädret såg först ut att bli en katastrof men som genom ett under sprack himlen upp och solen tittade fram.

Koll av vattentemperatur
 Anki hade med sig badtermometer och kollade hur kallt det var i havet - +17 grader. Kallt men är man vid havet så måste man ju i. Det blev 3 dopp. Som jag har längtat efter att få bada i saltvatten igen.

Strandraggare
 Här sitter vi och laddar innan doppet. Sen blev det hamburgare och ett glas bubbel till lunch.

Razzel - australisk terrier
På kvällen for Micke och jag ner till Visby för att besöka min kusin, hans fru Helen och deras lilla hund Razzel. Det var riktigt trevligt och mysigt. Hade gärna stannat en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar