torsdag 8 oktober 2015

Norrsken!

Äntligen
 Äntligen fick jag se ett riktigt ordentligt norrsken. Rusade ut när jag läste att det var på gång. Har tyvärr ingen aning om hur man fotar norrsken så jag hade inte kameran i ordning. Lyckades få en bild med mobilen. Såg att det fortfarande var igång när jag var ut med hundarna vid halv 1-tiden i natt.


Kvällsmuta
 Fattar inte vad det är för fel på Coffy som måste ut efter knappt en timme trots att Micke gått långpromenad på 1 1/2 timme. Han är verkligen svår att förstå sig på. Sen ska han ut mitt i natten. Väcker mig med sitt tassraspande nere i hallen.

Kvällsmuta
 Då vaknar även Konrad och så måste jag ut med honom också.  Inte så himla kul faktiskt. Allt har gått så bra ända tills vi var tvungna att börja jobba, då har det bara blivit en massa strul.

Sovdags
Mutar med tuggben i kväll för att få lite lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar