fredag 4 december 2015

Göteborg!


På väg

I tisdags for jag ner till Göteborg. Vi i HD-redaktionen skulle ha möte i Helpdesk Göteborgs nya lokaler i Gårda i 2 dagar.

Framme
Var lite orolig över flygresan eftersom det blåste ganska rejält men det gick lugnt och fint hela vägen. Köpte en macka och en Norrlands Guld på planet.

Mot Hisingen
Här sitter jag i taxin på väg mot Hisingen och Vårväderstorget. Fint med all julbelysning.

Tjuv och polis

Bodde hemma hos Jakob, Tanja och Signe. Vi spelade Tjuv och Polis, Finns i sjön, Vänd 8:a och Xbox 365 - Harry Potter.

Delar
Satt på golvet och spelade kort.

Morgon i Göteborg
Onsdag morgon regnade det. Tog spårvagn och buss. Jakob hade ritat en färdbeskrivning.

Spårvagnar
Regnig morgon i Göteborg

Väntar
Vi väntar på att Tanja ska jobba klart så vi kan åka hem till Vårväderstorget.

Thaigryta
Jakob fixade vegetarisk Thaigryta till kvällsmat som blev jätte god.

Ett glas vitt
Blev cirkus när jag skulle fara hem. Det kom ingen taxi och när jag äntligen lyckades komma fram till Taxibolaget och de skickade en bil kom jag försent till Landvetter. Missade planet hem till Sundsvall. Fick boka om biljetten och flyga via Bromma. Lugnade nerverna med ett glas vitt och en Toast Skagen.

Långt hem

Blev en lång dag. Trodde aldrig jag skulle komma hem på grund av allt strul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar