måndag 22 februari 2016

After release!

Kärlek
Skönt med goa killar. Lika gott var det inte annars idag. Hade tid hos tandis idag 7.30. Blev en smärre borrchock när tandläkaren undrade om jag ville ha bedövning för hon skulle borra i minst 45 minuter. Tror jag svalde minst 2 liter vatten under tiden. Sen var det dags för hundra olika tandavtryck. Var helt groggy när jag vacklade ut efter två timmar.
Sorgsen
 Sen var det fullt ös på telefonerna efter helgens release. Inte en lugn stund. 

Sängdags
 Goa killar som hänger med upp i sängen när det är dags att sova.

Kungen
 Kung Coffy sover alltid vid mina fötter. Konrad ligger nedanför i sin bädd.

Provkörning
Micke hängde med sin arbetskompis Uffe ut till Toyota Center för lite provkörning. Gissa vem som blev helt såld....
Nu tror jag att jag ska sova lite TV. Husdrömmar börjar strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar