tisdag 23 februari 2016

Rolig skylt!

Agn mört

I morse drattade jag på arslet när jag skulle gå med killarna innan vi for in till jobbet. En räv hade nyligen passerat utanför gärdesgården och eftersom det är isgata under snön så for fötterna undan när Coffy och Konrad drog iväg våldsamt. Landade på svanskotan så nu har jag ont och svårt att sitta på vissa stolar.
Åkte iväg i kväll och rastade killarna på annan plats. Skönt med tanke på hysteriskt det blev vid lunchtiden på jobbet. Alla system stod, larmen tjöt och det blev "gult läge" och vi på Helpdesk blev förstås nerringda av upprörda handläggare. Såg den här roliga fiskskylten under promenaden. Gullig tycker jag.

2 kommentarer:

  1. He he, svärfars skylt om agnmört!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vaaa, Är det??!! Hoppas han inte tar illa upp. Jag älskar skylten, den är urgullig.

      Radera