söndag 20 mars 2016

Mitt jobb!

Min arbetsplats
 Här sitter jag och svarar i CIC. Hit ringer handläggarna om de har problem att logga in, ansluta via VPN, vill beställa programinstallation, har fel på datorn, vill ha hjälp med bildskärmsinställningar,, tappat wimiraden i word, har fastnat i ÄHS mm mm mm. Jag försöker hjälpa till efter bästa förmåga eftersom vi ska lösa så många ärenden som möjligt direkt i telefonen. Våra resultat mäts och följs upp av chef.

Några favoriter
 På ena skärmen sitter några av mina favoriter. Runt omkring mig har jag världens bästa arbetskamrater som får mig att skratta flera gånger om dagen och vi stöttar varandra om vi får krångliga samtal. Får vi något ärende vi inte kan lösa lägger vi ärendet vidare till någon annan grupp på IT-avdelningen.

Köövervakning mm
 På jumbotronen som hänger i taket mitt i lokalen visas telefonköerna och pågående incidenter. 

Skärmvägg
 Vi sitter bredvid Driftcenter som håller koll på det mesta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar