tisdag 19 april 2016

Distansarbetade!

Burr
Kändes riktigt ruggigt när jag kom ner i köket och fick se detta när jag tittade ut genom fönstret.
Micke gruvade sig allt bra mycket.
Husse åker
 Killarna måste förstås kolla när husse åker iväg. Själv försökte jag få i mig lite frukost innan jag skulle börja jobba.

Fina pojkar
 Killarna fick vara inne med mig. De brukar alltid vara tysta och lugna på förmiddagen. Såvida det inte kommer förbi någon räv eller så. Då blir det nobsexplosion.

Ligger nära
 Idag var Konrad och Coffy extra goda vänner tror jag.

Gulligt
 Såg så himla gulligt ut när de lagt sig så här nära varandra. Skyndade mig att knäppa kort med mobilen.

Konspirerar
 Lite senare la de sig i fönstre tillsammans och började smida planer.

Som bröder
 Solen tittade fram så snön började töa bort.

Mysigt
Så vilade de lite till. Efter lunchen gick jag ut med killarna en sväng sen fick de vara i hundgården.
Värmer mig
 Tände i spisen eftersom det aldrig dök upp någon sotare. Tog lite varm choklad för att värma upp mig.

APT-möte
På eftermiddagen var det dags för APT-möte. Perfekt att sitta i soffan och Skypa med resten av gänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar