söndag 18 september 2016

En bortasväng!

På väg söderut
Flexade ut från jobbet i fredags och for söderut. Vi hade åkt en bit när jag plötsligt kom på att jag glömt kameran hemma. Suck, bara att bita ihop. Var inte precis läge att vända hemåt igen.
Liten hare
Liten hare på gräsmattan hos mamma och pappa i kvällningen. Dåligt foto eftersom jag fotade med mobilen genom fönstret.
Skithund
 Innan vi åkte så stack Micke ut på jakt med Coffy som verkligen kan konsten att skita ner sig. Meningen var att han skulle komma hem och byta hund men tiden sprang iväg så tyvärr blev det ingen jakttur för Konrad. 

Lill-Konrad
 Men så här trött blir man när man har sprungit runt hela dagen och inte känner sig riktigt hemma bland barn, barnbarn och gamla föräldrar.

Tar plats
 Hmm ja här var det visst fullt. Killarna breder verkligen ut sig i ena delen av bäddsoffan i mitt gamla flickrum.

Leksugna pappor
 Vi besökte en nyöppnad lekplats som blev riktigt populär. Barnbarnet lekte så svetten rann och barnbarnets pappa och Micke blev lite leksugna de också.


Det där jävla trädet
Så var det dags att fara hem igen och denna gång höll jag mig vaken och kunde med egna ögon se att det där jävla trädet på E4:an som alla tjatar om faktiskt står kvar fortfarande. Stammen var lite svartbränd på ena sidan sedan någon idiot försökt att elda upp trädet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar