lördag 17 december 2016

Å så lite hundpromenad!

Årsmust
Till lunch öppnade vi flaskan med Årsmust. God och inte så mycket kolsyra. Det gillar jag.
Trasig
 Konrad var stygg och stal en julgranskula från granen och bet sönder den när jag hade maratonsamtal i telefon med Jakob. Precis som ett litet barn. Jag minns nog hur det var när Marcus och Jakob var små och jag försökte prata i telefon.

Is på bäcken
 Fint mönster på isen.

Vy mot Västerbränslan
Vackert väder idag. Tog med mig hundarna ut efter lunch eftersom Micke sparkat sönder sin lilltå och knappt kan gå.
Isigt
Härligt att vara ute och äntligen få se lite solsken. Blev ganska så fiskesugen när jag såg isen på sjön.

Konrad
Konrad funderar över vad det är som låter när isen råmar.
Filosofen
Coffy satte sig och filosoferade. Han gillar att sitta och spana.
Nobspojkarna
 Mycket spännande att lukta på i snön.

Solen står lågt
Tror solen står som lägst nu, den orkar knappt upp över trädtopparna på dagarna.
Fint

Konrad
 Snygg-Konrad ställer upp sig.

Konrad

Coffy
 Coffy ville hoppa upp på trädstocken och spana ut över isen.

Coffy

Coffy - närbild

Fina von Ludd

Coffy spanar

Coffy sitter på stammen

Storkillen

Blå himmel

Killarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar