tisdag 27 december 2016

Mattes hjälpreda!


Paketöppnare
 I ett par dagar har det nu pratats och skrivits om stormen Urd. Klass 1 varning var utfärdad och vi hade förberett oss på det värsta men inte fasen blev det så farligt. Inte här hemma i Västerbränslan i alla fall. Visst dånade det till några gånger och den lilla snön som ligger på backen yrde runt ganska bra.
Efter jobb, matlagning, middag och diskning for vi in till Matfors. Jag hämtade ut mitt paket på Spelbutiken, handlade lite på ICA medan Micke rastade killarna. Sen tittade vi in en snabbis hos Sandra och Robin.

Jobbar på
När vi kom hem och hade packat upp matvarorna ville Coffy absolut vara med och öppna paketet. Konrad fick inte vara med för han ville bara bråka och vara dum.

Ljusstakar
Coffy blev nog lite besviken att paketet inte innehöll något till honom utan bara ett par ljusstakar som jag ropat in på Tradera.

Spetskudde
Min lilla spetskudde som följer varje steg jag tar när han är på det humöret. Han ser så snäll och oskyldig ut men jäklar vad sur och arg han kan bli på Coffy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar