torsdag 2 februari 2017

Radioapan!


Jorå så att - jag svarade Ja. Så i lagom god tid satte jag mig i status "Annat", gick till Tysta rummet och väntade på att bli uppringd. Känns fortfarande overkligt att jag fick se den stora boliden komma farandes över himlen med lång eldsvans åt Norrhassel-hållet till. Precis när den var på väg att försvinna bakom trädtopparna såg jag hur en splittrades och upplöstes.
Var ute med hundarna på morgonrastningen strax före kl 6. Hade varken kamera eller mobil bara ett koppel i vardera hand.
Konstigt att höra sig själv så där på radio. Jag ville inte lyssna men Micke tvingade mig när vi kom hem och hade ätit kvällsmat. Herre jösses, det lät inte alls som mig utan som min syster.


Micke lyckades fota Sonny Sork inne i tekannan igår när vi jobbade hemifrån. Så gulligt så det är inte klokt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar