onsdag 14 augusti 2013

Less!

Hemma-Hallon
 Roligt var det att hitta en massa goda, fina vild-hallon en bit ner i slänten bakom huset. Passade på att plocka när det hade slutat regna. För naturligtvis skulle det börja störtregna så fort jag torkat av trädgårdsmöblerna och dragit ut gräsklipparen. Det var likadant igår kväll. Först fixade jag till en jäkligt stor brasa av en massa brädor, lastpallar och alla kartongerna från nya duschkabinen. Sen körde jag ut med åkgräsklipparen och började klippa nere på lägdan, precis när jag var i högform och inte hade så mycket kvar öppnade sig himlen och rena syndafloden kom. Jag blev blöt som en dränkt katt.

Ensamt smultron
 Annars är jag mest less på att ha ont,  ont i nacken/skulderbladen och så det satans jävla knähelvetet.

Monstret
Less på Coffy som flyger på mig typ 100 ggr varje natt och tokjuckar så fort jag eller Micke rör sig. Nu blir det buren igen om natterna fast jag mår dåligt av att stänga in honom. Varför kan han inte vara som Svante var?????!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar