tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen!


Svante firar med ett grisöra i min obäddade säng!

Å jag med en semla naturligtvis - vad annars!

Natten har varit fruktansvärd, jag som alltid somnar på 2 röda hade fortfarande inte somnat när kl var 24. Vaknade strax efter kl 1 av värsta mardrömmen på länge. Resten av natten ska vi inte tala om. Svante har legat som ett jätte plåster mot min rygg och på andra sidan har jag haft Hasse. Här talar vi värmechock!!! Inte vet jag om det berodde på att jag drack kaffe för sent eller om det berodde på att det var någon som skulle ligga på andra sidan som saknades.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det hemskt när man redan har problem med att vara varm?! Mina luddskallar gör sitt bästa för att jag ska flyta bort...

    SvaraRadera
  2. Men vad gör man inte för sina djur, suck, dom äger en totalt!

    SvaraRadera