måndag 4 juni 2012

Stor & Liten!

Stor & Liten
Fy vad svårt det är att veta vad man ska hitta på med Coffy efter jobbet när han är mera vild än tam och man själv är som ett utskitet lingon. Regnet har vräkt ner hela dagen i dag också så det är inte så där jätte kul att vara ute och plaska runt på gräsmattan.

Jag tog mej i alla fall själv i kragen och traskade iväg med hundarna, tänkte att Coffy skulle få träffa korna. Blev jätte besviken när jag inte hittade dom i hagen. Fortsatte i alla fall upp på 305:an och sedan ner vid blindtarmen, den rundan är 4 km. Hundarna blev jätte skitiga eftersom man just i kväll passade på att grusa vägen med sånt där rött grus så när vi kom hem igen gick vi ner till stranden så jag kunde lura ut dem i vattnet och skölja bort det värsta.

Nu är det i alla fall tyst och lugnt i stugan, hundarna är trötta och har somnat. Å Micke & jag sitter som två dönickar mitt emot varandra vid varsin dator och klickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar