onsdag 5 september 2012

Det kostar!

Dyrgripar
 Coffy har ju haft sönder alla Svantes leksaker som han varit så försiktig om så jag tog mig en promenad ner på stan för ett besök på Arken Zoo. Tänkte egentligen köpa reflexselar men hittade inga så det lite smågodis istället för det ringa priset 446 spänn. Ja det är inte billigt att ha hund särskilt inte om man vill skämma bort dom.

Sugna pojkar
 Svante och Coffy som vid det här laget har lärt sig vad en påse från Arken Zoo innebär var vädigt förväntansfulla under uppackningen.

Obehärskad
 Coffy kunde som vanligt inte lugna sig utan måste upp och tjyvkika.

Våldsam
 Sen gick han loss ordentligt på kringlan med honungssmak.

Nya
Själv införskaffade jag mig ett par nya kängor eller vad man nu ska kalla dom. Hade tänkt att ha dom till jobbet och så och sen köpa mig ett par mer rejäla vinterkängor till hundpromenaderna och livet på landet.

I morgon ska jag träffa sjukgymnast på Matfors VC för att få komma med på deras artrosskola. Det ska bli spännande att se vad det kommer att ge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar