torsdag 10 maj 2012

Kolla!

Hoppsan
Kollade bostatusen när vi kom hem från jobbet och titta vad som hänt. Knepigt det här, var ju inte precis bästa stället att bygga ett bo i vårt vedförråd.
Kände mej trött och inte alls upplagd för någon träning men hur det var bytte jag om och stack iväg. Tänkte nästan cykla till länsgränsen men jag vet inte riktigt hur långt det är dit så jag vände när jag hade passerat Sörtjärn och Lilltjärn. Blev en sträcka på 12,63 km och downhill sista sträckan rakt ner genom skogen så jag vart helt skakis och slut i armarna.
Hann precis kliva in i duschen när en mink sprang förbi nere på stranden med full fart. Så himla typiskt att jag skulle missa den men tur att hundarna lekte uppe på gården och inte såg den.

3 kommentarer:

  1. Vilken bra träningssväng du var på! Bra jobbat! :-) Jag är sååå less min jäkla hosta och längtar tills den är borta så jag kan träna styrke och springa igen samt komma igång och cykla.

    SvaraRadera
  2. Tack!. Hoppas din hosta går över snart!

    SvaraRadera
  3. Tack!. Hoppas din hosta går över snart!

    SvaraRadera