torsdag 3 maj 2012

Let´s Dance på en torsdag!

 Fast när det kommer till nobsar handlar det nog mest om wrestling tror jag nog. I alla fall så kollar vi på Let´s Dance i kväll trots att det är torsdag och Anton Hysén dansar som en Gud.
Kyligt ute idag. Svante och jag gick en rask promenad bort till bäcken efter maten medan Micke tog med sig Coffy till skogen för första gången. Som alltid när inte jag är med får Micke se något som jag inte sett förut. När han och Coffy var på väg hem igen sprang en stor mård över vägen. Så himla irriterande att han alltid får se ugglor, mårdar, minkar och hermeliner när jag inte är med.
Sitter nu och väntar på att bävern ska simma förbi sen är det nog dags att krypa i säng.

4 kommentarer:

  1. Prova om du är ute ofta själv så får du nog se nått.
    När jag börja vara ofta ute i skog o mark så såg jag mycket djur och konstiga saker, som tex. en trädgårdsstol mitt uppe på ett berg. Men fick o stort sett klättra för att ta sig upp så undrar hur man fick upp den.

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att se hur kul de verkar ha tillsammas. :)

    SvaraRadera
  3. Såg också LD och hejar verkligen på Anton, han är grym! Sen hoppas jag Camilla L eller Schenken blir i final med Anton.
    Härliga busbilder på hundarna.

    SvaraRadera
  4. Jo jag kommer ju att vara ute själv en hel del sen med Svante medan Micke jagar in Coffy. Hoppas få så något spännande då (bara inte björn, örn eller varg för det kan jag vara utan).
    Skönt när vi kan vara i stugan och ha hundarna ute, då busar det bäst med varandra. Vill också se Anton i final.

    SvaraRadera