torsdag 15 mars 2012

Kloklippning!

Utrustning
 Coffy är som mina barn var när dom var bäbisar. Så fort man ska försöka göra något när dom sover så vaknar dom. Jag tänkte att jag skulle göra rent duschväggarna som ser förfärliga ut men jag hann bara ställa mig på stolen för att nå flaskan med ättikssprit så var det någon som kom tassande. Nu blev det stresstvättning och det ser nästan värre ut än innan. Nää jag tror att jag överlåter detta till Micke för då blir det snyggt och ordentligt gjort.

Åskådare
Istället åkte klotången fram och vi har övat på kloklippning med hjälp av några småbitar djurskinka och Svante som åskådare. Gick över förväntan och var klart på 5 minuter!

1 kommentar:

  1. Vad bra att kloklippningen gick bra :-)
    Ja tänk att Tarro är 7 år och blir 8 i december men det kan man inte tro på något sätt! :-)
    Han är som en unghund fortfarande.
    Hoppas ni får en bra dag!

    SvaraRadera